עו"ד פינוי בינוי בלוד - יוזוק מלכין ושות

עו"ד פינוי בינוי בלוד

בדומה לערים רבות אחרות, גם בלוד, פועלים על מנת לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית ובין היתר גם פרויקטים של פינוי בינוי.

רק לאחרונה אושר בתהליך מואץ, פרויקט פינוי ענק בעיר, אשר אמור לכלול 3600 יחידות דיור חדשות, במרכזה של העיר.

כמובן, שבכדי שהפרויקט אכן יהפוך להיות כסיפור הצלחה, קיימת חשיבות גבוהה לעשות כל מה שניתן, לוודא שהאינטרסים של הדיירים יישמרו בצורה המיטבית ולכן, חשוב לבחור בתבונה עו"ד פינוי בינוי בלוד מטעמם של הדיירים.

התפקידים

התפקידים של עו"ד פינוי בינוי בלוד הם רבים וניתנים לאורך כל הפרויקט ובין היתר: סיוע בגיבוש נציגים מקרב הדיירים, סיוע בבחירת היזם המתאים (במקרים בהם ישנן מספר אפשרויות), מתן הסברים לדיירים, ליווי בהכנת התוכנית, סיוע בהכרת המתחם לפינוי בינוי, ליווי הדיירים ביציאה לשכירות ובתקופת הבניה, ליווי הדיירים בעת קבלת הדירות החדשות, רישום צו בית משותף, רישום הזכויות בלשכת רישום המקרקעין ועוד..

מדובר בלא מעט תפקידים ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את אותו עו"ד מתמחה בהליכי פינוי בינוי בתבונה.

הבחירה

בהליך הבחירה, יש לשים דגש שמדובר בעורך דין המתמחה גם בתחום המקרקעין אך גם כזה אשר אוחז בניסיון פרטני בתחום הפינוי בינוי.

חשוב לבדוק רקע לגבי אותו עורך דין, לנסות ולקבל המלצות וחוות דעת על השירותים שלו ולמעשה, לנסות ולאסוף כמה שיותר מידע, מה שיאפשר שקט נפשי בכל מה שנוגע לבחירת איש המקצוע המתאים והנכון ביותר עבור המטרה.

ההמלצה תהיה לקבוע פגישת יעוץ מקדימה עם אותו עורך דין מקרקעין, כאשר, יש להכין רשימת שאלות מסודרת לעורך הדין, אשר התשובות עליהן יאפשרו להבטיח שאכן מדובר באיש מקצוע מנוסה, אשר מקפיד להעניק את כל השירותים בהם יכול לעלות צורך במהלך הפרויקט – וכידוע מדובר בפרויקט ארוך טווח, אשר מורכב משלבים שונים ועורך הדין אשר נבחר, אמור להיות שם לכל אורכם.

 

אולי יעניין אתכם – חקיקה בנושא התחדשות עירונית ותמ"א 38

Facebook
Twitter
Email
LinkedIn

מאמרים נוספים

עו"ד פינוי בינוי בחולון

פרויקט פינוי בינוי הוא פרויקט חשוב ומשמעותי, אשר במידה והוא מתבצע בצורה "חלקה" ובסטנדרטים גבוהים, כל הצדדים יכולים לצאת מורווחים ובתוך כך גם הדיירים. יחד

קרא עוד »

עו"ד פינוי בינוי ברמלה

ברמלה מעודדים לא מעט פרויקטים של התחדשות עירונית ולמעשה, רק לפני חודשים בודדים מועצת העיר אישרה תכנית ענק אשר כוללת לא פחות מ-2482 יחידות דיור

קרא עוד »

השתלטות על קרקע

בשנים האחרונות אנו ערים לתופעה בה אנשים עושים דין לעצמם ומשתלטים על מקרקעין שאינם בבעלותם כאילו היו "בעלי הבית". הנושא תפס תאוצה רבה בעולם הפשע,

קרא עוד »

לבדיקת התכנות פרויקט

נא השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן