עורך דין פינוי בינוי ברמלה - יוזוק מלכין ושות

עו"ד פינוי בינוי ברמלה

ברמלה מעודדים לא מעט פרויקטים של התחדשות עירונית ולמעשה, רק לפני חודשים בודדים מועצת העיר אישרה תכנית ענק אשר כוללת לא פחות מ-2482 יחידות דיור חדשות בפרויקט פינוי בינוי.

פרויקט פינוי בינוי הוא פרויקט מורכב, במהלכו יכולים לצוץ לא מעט קשיים, כאשר, האדם אשר יוכל לסייע בהתגברות על אותם הקשיים ולעשות זאת בצורה המקצועית ביותר, הוא עו"ד פינוי בינוי ברמלה.

חשוב לציין, שבהליך הפרויקט, יש עורך אשר מוכנס לתמונה מהצד של היזם, תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להגן על האינטרסים של הדיירים – אבל יש לקחת בחשבון, שבמקרה הזה, היזם הוא זה שישלם לעורך הדין את המשכורת. זאת הסיבה בגינה דיירים רבים, אשר נמצאים לקראת פרויקט שכזה ומבקשים להבטיח שהאינטרסים שלהם ישמרו בצורה המיטבית, בוחרים להכניס לתמונה עו"ד פינוי בינוי ברמלה מטעמם – כאשר, האידיאל יהיה לבחור בעורך דין אשר גם מחזיק בניסיון בנדל"ן אבל כזה האוחז באופן פרטני בעסקאות פינוי ובינוי.

בעל תפקידים

עו"ד פינוי בינוי ברמלה הינו בעל תפקידים רבים ומגוונים, בשלבים שונים של הפרויקט ובין אותם התפקידים: השגת רוב והתמודדות עם דיירים סרבניים. ליווי הדיירים בהסכם מול היזם. ליווי הליך התכנון ורשימת התפקידים עוד ארוכה, כאשר יש צורך בשירותיו של עורך הדין עד לתום הפרויקט.

בכדי ליהנות מהשירות הטוב ביותר ולהיות רגועים לאורך כל הפרויקט, קיימת חשיבות גבוהה לבחור באותו עו"ד פינוי בינוי ברמלה בתבונה ולוודא שמדובר בעו"ד אשר מחזיק בידע ובניסיון פרטני בתחום. כאשר, אם יש אפשרות לקבל המלצות או חוות דעת על אותו עו"ד, דבר זה יוכל לסייע במידה רבה בבחירה ובידיעה שיש כתובת לפנות אליה לגבי כל בעיה אשר יכולה לצוץ לאורך הדרך.

 

אולי יעניין אתכם – בחירת עורך דין לייצוג דיירים בהסכם תמ"א 38

Facebook
Twitter
Email
LinkedIn

מאמרים נוספים

אי רישום דירה בטאבו

אי רישום בית משותף בטאבו אי רישומן של זכויות בעלים בלשכת רישום המקרקעין – בשעה טובה רכשתם דירה חדשה מקבלן, שילמתם את מלוא התמורה, אתם

קרא עוד »

עו"ד פינוי בינוי בת ים

בדומה לערים אחרות, גם בעיריית בת ים פועלת מחלקת הנדסה תכנון ובנייה ובתוכה מנהלת התחדשות עירונית – כך שניתן להבין, שגם בבת ים מעודדים פרויקטים

קרא עוד »

עו"ד תמ"א 38 בת ים

עו"ד תמ"א 38 בת ים החוקים שמתווספים כדי לעקוב אחרי כל החקיקות של פרויקט תמ"א 38 חייב להבין את החוק על כלל סעיפיו לרבות חוק

קרא עוד »

לבדיקת התכנות פרויקט

נא השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן