עו"ד תמא 38 תל אביב - יוזוק מלכין ושות

עו"ד תמ"א 38 תל אביב

עו"ד תמ"א 38 תל אביב בעיות אופציונאליות

חשוב לקחת בחשבון כי עלולות להתרחש בעיות ולהתגלות ליקויים במהלך הדרך ועל כן חשוב מאוד לקחת בחשבון את עורך הדין תמ"א 38 בתל אביב שיגן עליכם מפני סך הליקויים / הבעיות האופציונאליות. כדי להצליח ולמקסם את התקלות, יש לשכור את שרותיו של עורך דין מקרקעין בעל ניסיון וותק בתחום, כזה שידע לצפות את התקלות מראש. בין יתר הבעיות שעלולות להתקיים ניתן לצפות את הבאות:

עיכוב במסירת המפתחות ומימוש הפרויקט – בעיה שכיחה היא זמני הביצוע מרגע החתימה ועד סיום הפרויקט. הסיבות לכך יכולות להיות רבות ומגוונות ובין היתר: התנגדויות לבנייה, התנהלות מול העירייה, פשיטת רגל של היזמים ועוד.

  • פגיעה בחזות העיר – פרויקט תמ"א 38 פרושו הוספת מבנים לבניין הקיים דהיינו "נגיעה" מקווי הגבול של המגרש ומעבר למה שמותרית התקנות ובכך נוצרת צפיפות בלתי סבירה אשר פוגעת באיכות החיים הן של הדיירים הנוכחיים והן של הדיירים בבניינים הסמוכים אשר גובלים עם הבניין המדובר. הבנייה הצפופה פוגעת משמעותית בחזות העיר.
  • פגיעה בשכנים – זוכרים את הצפיפות מהליקוי לעיל, צפיפות זו מעבר לעובדה שהיא פוגעת בפרטיות ובאיכות החיים הקשורה באופן ישיר לסדר היום, ישנה במקביל פגיעה כלכלית אשר באה לידי ביטוי בירידה משמעותית של ערך הדירות.
  • דחייה הריסה של מבנים ישנים – ישנם לא מעט מבנים אשר מיועדים להריסה ולבנייה מחדש (על אותה הקרקע) אך פרויקט תמ"א 38 מחליף אותם – 'כך במקום להרוס את המבנה דוחים את הקץ – מקרה זה מהווה פלסטר בלבד ולא עונה בשלמות על הליקויים הדרושים לתיקון בבניין הישן ובטח שלא בהתאמה מושלמת לתקן.

אלו הם רק חלק מהתקלות / ליקויים הצפויים במהלך הפרויקט ועל מנת להימנע מהם ולמנוע התמודדויות משפטיות וסחבת מיותרת, יש כאמור להיוועץ עם בעלי מקצוע מובילים בתחום ולא לוותר על הפחות מהטוב ביותר.

סיוע על ידי עורך דין תמא 38

בעולם שבו אנשים נמצאים כל הזמן בדרכים, קנייה ומכירה של נכסים הם תהליך שניתן לעשות מכל מקום בעולם. עו"ד תמ"א 38 תל אביב הינו עורך דין מקרקעין המציע שירותים משפטיים לכל עסקה הקשורה במקרקעין.

עו"ד תמ"א 38 תל אביב יכולה להציע לכם ייעוץ וסיוע בכל נושא משפטי הקשור בעסקאות מקרקעין, כמו עריכת הסכמים או ניהול סכסוכי רכוש. הם יספקו לך שורה תחתונה של מה שאתה צריך לעשות, כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת לגבי הצעדים הבאים שלך.

הסכמת הדיירים לתמ"א 38 בת"א

הסכמת הדיירים לתמ"א 38 הינה הסכם בכתב בין הדיירים ליזם. הדיירים מעניקים ליזם את זכויות הבנייה שלהם בבניין, לרבות חלק מזכויותיהם כדיירים. הם עשויים גם להסכים למכור או להקצות את העניין שלהם בנכס תמורת תמורה מוגדרת.

כך תשמרו על הזכויות שלכם בתמ"א 38

תמ"א 38 הוא חוק המסדיר את זכויות הקונים והמוכרים במקרקעין. היא הוקמה בשנת 1997 כדי למנוע מסוכנים חסרי מצפון לנצל את לקוחותיהם.

החוק מחייב את כל הסוכנים לתת הודעה בכתב לקונים ולמוכרים פוטנציאליים על הסכם הסוכנות לפני שהם חותמים על חוזה או משלמים תשלום כלשהו.

בשורה התחתונה:

תמ"א 38 מגינה על זכויות בעל הנכס ויש לחתום עליה לפני תחילת עבודה בנכס שלו.

Facebook
Twitter
Email
LinkedIn

מאמרים נוספים

עורך דין רכישת דירה

עסקת רכישה של דירת מגורים נחשבת כעסקה המשמעותית והיקרה ביותר שעושה אדם ממוצע במהלך חייו. ככזו וכאשר אתם שוקלים לרכוש דירה או בית פרטי, ולבצע

קרא עוד »

עו"ד תמ"א 38 בראשון לציון

מחפשים לעשות תמ’’א 38 בראשון לציון? הגעתם למקום הנכון! יוזוק מלכין ושות’  צוות עורכי דין המתמחים בתחומי תמ’’א 38, פינוי בינוי ומשפט שונים, והם עוסקים

קרא עוד »

לבדיקת התכנות פרויקט

נא השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן