יוזוק מלכין ושות - עורך דין תמא 38 רחובות

עו"ד תמ"א 38 רחובות

עו"ד תמ"א 38 רחובות – חיזוק מבנים

מי שאחרי על חיזוק המבנה של בניין ספציפי הם בעלי הדירות – מהצד האחד רשאים בעלי הדירות לממן את הליך התמ"א מכספם ומאידך וכאמור, מציעה התוכנית פתרון למימון ההליך למי מהדיירים שידו אינה משגת. היה והפרויקט מתבצע על ידי ובמימון הדיירים, אזי יתחלקו כלל הדירים ברווחים שהוענקו להם כתוצאה מתוספות הבנייה שמוקנות להם כחלק בלתי נפרד מההליך, אך כל עוד גוף חיצוני (יזם קבלן) אחראי על ביצוע הפרויקט זכויות הבניה יועברו לידיו והוא בלבד יזכה מרווחי תוספות הבניה בגג המבנה – על פי רוב אלו הם תוספות של קומה עד שתי קומות. עוד יכולים הדיירים למנות חברה מנהלת שתפקידה הוא לדאוג לכל ההליך מתחילתו ועד סופו החל מיצירת קשר עם יזם/קבלן, דרך ניהול סך החוקים והסטטוטוריים ועד החתמת כלל הדיירים, קבלת היתר בנייה וכיוצא בזאת.

הסכמת הדיירים לתמ"א 38 ברחובות

הדיירים מתבקשים לחתום על מסמך המקנה ליזם את זכויות הבנייה שלהם בבניין.

הסכמת הדיירים לתמ"א 38 היא מסמך שנחתם על ידי הדיירים ומוחזר ליזם על ידי עורך דין תמ"א 38 ברחובות. הדיירים מעניקים ליזם את זכויות הבנייה שלהם בבניין.

ההסכם כולל גם תנאים והגבלות לכל הצדדים המעורבים, כגון: מתי וכמה מהעלאת שכר הדירה ניתן לבצע, כמה חודשים אמורים לעבור בין העלאת שכר הדירה, מה קורה אם שוכר אחד עוזב לפני תום חוזה השכירות שלו וכו'.

כך תשמרו על הזכויות שלכם בתמ"א 38 ברחובות

כאשר אתה קונה דירה, יש הרבה דברים שצריך לשים לב אליהם. אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא שאתה יודע את הזכויות שלך כקונה. האיגוד הלאומי של שמאים מקצועיים (NAPA) הגדיר כמה קווים מנחים שיכולים לעזור לך להגן על זכויותיך בעת רכישת דירה.

בפרסום תמ"א 38 של האגודה הלאומית של שמאים מקצועיים (NAPA), הם הסבירו מה לעשות כשמחפשים ערבויות ממפתחים. כמו כן, הם מספקים הדרכה כיצד למצוא אדריכל, שמאי מקרקעין או עו"ד מנוסה בתחום המקרקעין ומה לשאול אותם לגבי היזם והבניין.

בחירת עו"ד

אין זה משנה באיזו דרך תבחרו ומי יהיה היזם / קבלן / החברה המנהלת, עליכם לשכור את שרותיו של עו"ד תמ"א 38 ברחובות (גם אם הפרויקט מתבצע ברחובות וגם אם לאו). אין ספק כי כלל הדיירים יבחרו את המתאים להם באופן אישי, אך הכלל בוחר למנות יזם / קבלן לביצוע ההליך ולא לממן אותו מכיסם הפרטי – ניהול תמ"א על ידי קבלנים מאפשר רווחים גדולים לדיירים ומעט מאוד (אם בכלל) סיכונים וכמובן כל עוד עורך הדין מנהל את החוזים ביד רמה ודואג לביטחונות וערבויות.

 

Facebook
Twitter
Email
LinkedIn

מאמרים נוספים

עו"ד תמ"א 38 באשדוד

עו"ד תמ"א 38 באשדוד אפשרויות הבניה אם החלטתם לצאת אל הדרך ולחתום על תחילתו של פרויקט כדאי שתכירו את זכויות הבנייה להם אתם זכאים מכוח

קרא עוד »

השתלטות על קרקע

בשנים האחרונות אנו ערים לתופעה בה אנשים עושים דין לעצמם ומשתלטים על מקרקעין שאינם בבעלותם כאילו היו "בעלי הבית". הנושא תפס תאוצה רבה בעולם הפשע,

קרא עוד »

מתחם האלף בראשון לציון

מהו מתחם האלף? בחלקה המערבי של העיר ראשון לציון הוקם מתחם המסחר הגדול ביותר בישראל, מתחם בהיקף של למעלה מ-100 דונם המתוכנן להקמת בנייני משרדים,

קרא עוד »

לבדיקת התכנות פרויקט

נא השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן