עורך דין פינוי בינוי ביבנה - יוזוק מלכין ושות

עורך דין פינוי בינוי ביבנה

עורך דין פינוי בינוי ביבנה ובכלל, מטעם הדיירים, אמור לייצג את הדיירים במשא ומתן מול הקבלן/ היזם – כאשר, עליו לדאוג לשמר בצורה המיטבית את מלוא האינטרסים שלהם ובין היתר, לקבל ערבויות בנקאיות עבור כל תקופת הפרויקט.

כמובן, שזה רק תפקיד אחד של עורך הדין מתוך רשימה ארוכה, כאשר, עורך הדין הנבחר, ילווה את הדיירים לאורך תקופת זמן שנים (כאורכו של הפרויקט).

המלצה

מכיוון שהתפקיד של עורך דין פינוי בינוי ביבנה ולמעשה, בכל מקום אחר, הוא כה חשוב ומשמעותי, ההמלצה תהיה לבחור את עורך הדין בתבונה.

יש לבדוק שעורך הדין הוא בעל  ניסיון פרטני בתחום של פינוי ובינוי, כדאי לוודא שעורך הדין מגיע מיבנה או מהסביבה וכחלק מכך, בעל היכרות עם הגורמים הרלוונטיים אשר לוקחים חלק בפרויקט.

ההמלצה היא גם לבדוק שעורך הדין שם דגש על תודעת השירות ומקפיד על זמינות גבוהה עבור לקוחותיו – כיודע, במהלך פרויקט פינוי בינוי יכולים לצוץ לא מעט אתגרים וקשיים כגון: קבלן אשר מפסיק לשלם את השכירות עבור הדיירים, קבלן אשר אינו עומד בתנאי המסירה, קבלן שלא עומד בתנאי ההסכם אשר נקבע מבעוד מועד ועוד..

מהסיבה הזאת, חשוב שעורך הדין יהיה זמין על מנת להעניק מענה בכל נושא אשר מצריך את בקיאותו ואת הידע המקצועי שלו.

כך שההמלצה היא כמובן, שמעבר לעורך דין פינוי בינוי ביבנה מטעם הקבלן, הדיירים גם הם ישכרו את שירותיו של עורך דין מקרקעין מטעמם – מה שיבטיח שקט נפשי בידיעה שהוא יראה לנגד עיניו רק את האינטרסים של הדיירים – מה שיכול להסב הרבה שקט נפשי לאורך כל אורכו של הפרויקט.

 

אולי יעניין אתכם – ההסכמים הראשונים- תחילת הדרך תמ"א 38 בראשון לציון

Facebook
Twitter
Email
LinkedIn

מאמרים נוספים

עו"ד פינוי בינוי בלוד

בדומה לערים רבות אחרות, גם בלוד, פועלים על מנת לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית ובין היתר גם פרויקטים של פינוי בינוי. רק לאחרונה אושר בתהליך

קרא עוד »

דייר מוגן

1. דייר שהיה זכאי להחזיק בנכס ביום 20.8.1968 שבחוזה השכירות לא צוין במפורש כי חוק הגנת הדייר לא חל עליו. 2. כל בן משפחה שהפך

קרא עוד »
Call Now Button דילוג לתוכן