הגנה על דיירים עורך דין פינוי בינוי

הגנה על דיירים: עורך דין פינוי בינוי

בכל משרד עורך דין מקרקעין המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית, תוכלו למצוא כיום מחלקה משפטית ענפה העוסקת ומתמחה בייצוג דיירים בפרויקטים שונים בתחום ההתחדשות העירונית, לרבות, פרויקטים מסוג פינוי בינוי ו/או בינוי – פינוי ופרויקטים מסוג תמ"א 38/1 שנועדו לצרכי חיזוק יסודות המבנה מפני רעידות אדמה ותמ"א 38/2 המיועדים לצרכי פינוי ובינוי מחדש של המבנה.

עורך דין בתחום ההתחדשות העירונית – מדוע הוא הכרחי ונחוץ גם לכם?

אם גם אתם מחזיקים בנכס במבנה מגורים כזה או אחר המיועד לפרויקט התחדשות עירונית מסוג תמ"א 38/1, תמ"א 38/2 או פינוי בינוי, קיימת חשיבות רבה לשכירת שירותיו של עו"ד מקרקעין בעל התמחות בתחום ההתחדשות העירונית, וזאת על מנת להגן על מלוא הזכויות של כלל בעלי הזכויות על פי חוק וזאת לצד שמירה על כל האינטרסים הכלכליים שלכם לאורך כל שלבי הפרויקט.

מה מייחד ומאפיין את עבודתו של עורך מקרקעין בתחום ההתחדשות העירונית?

בניגוד לעורך דין מקרקעין המתמחה בליווי עסקאות נדל"ן קצרות טווח, במסגרתן הוא מעניק שירותי ייעוץ וייצוג להשלמת עסקאות נדל"ן כגון: רכישה ומכירה, עורך דין מקרקעין בעל התמחות בתחום ההתחדשות העירונית, מאפשר לבעלי הזכויות להסתייע במעטפת שירות מורחבת המוענקת להם לאורך כל שלבי המיזם, משלב ההתארגנות הראשונית, דרך בחירת יזם לפרויקט באמצעות ניהול מכרז יזמים ועד להתנהלות השוטפת של הדיירים אל מול כל הגורמים המעורבים במיזם.

לפיכך, בחירת עורך דין פינוי בינוי לצורך העניין, חייבת להיעשות לא רק בהתאם להתמחות המשפטית של משרד עורכי הדין בתחום ההתחדשות העירונית אלא גם בהיקף השירותים המשפטיים המוצעים לבעלי הזכויות לאורך כל הדרך.

שירותיו המשפטיים של עורך דין פינוי בינוי על פי שלבי המיזם

מעטפת השירותים המורחבת המוצעת לכם על ידי משרד עורך דין המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית, חולשת למעשה על כל שלבי המיזם, משלב ההתארגנות הראשונית ועד קבלת מפתח לדירת המגורים החדשה. בשלב המקדים והראשוני של המיזם, עורך הדין מתנהל אל מול בעלי הזכויות ומעגן את זכויותיהם כקבוצה, וזאת לצד התמודדות אל מול דייר סרבן במידה וקיימת התנגדות מצד אחד או יותר מהדיירים למימוש הפרויקט. בשלב השני, עורך הדין מסייע לקבוצת הדיירים לבחור ועד מייצג שלמעשה יתנהל אל מול כל הגורמים המעורבים בפרויקט מטעם הדיירים.

לאחר מכן, עורך הדין מלווה את הדיירים בניהול מכרז יזמים לצורך בחירת זהותו של היזם שילווה את הפרויקט, ולאחר מכן, עורך הדין מייצג את הדיירים במסגרת ניהול משא ומתן אל מול היזם בכל הנוגע לתמורה המוענקת לכל דייר בקבוצה תמורת הערבת הזכויות ליזם. בשלבים מתקדמים אלו, עורך הדין מסייע לדיירים בכל סוגיה ובעיה המתעוררת בינם לבין היזם ו/או גורמים רלוונטיים אחרים המעורבים במיזם.

הגנה מלאה על זכויותיכם – רק באמצעות עורך דין התחדשות עירונית

אם גם אתם עומדים בפני פרויקט התחדשות עירונית כזה או אחר, חשוב לפנות כבר בשלבים המקדימים ביותר לעורך דין מקרקעין בעל התמחות מעשית ומקצועית בתחום ההתחדשות העירונית, וזאת לצרכי קבלת ייעוץ מקדים בנוגע לפעולות אותן תדרשו לבצע כבר בשלבים ההתחלתיים על מנת להגן על מלוא הזכויות שלכם בשלבים מתקדמים יותר.

אנו ממליצים לכם שלא לפספס את חלון ההזדמנויות העומד לרשותכם ולשכור את שירותיו של עורך הדין עוד לפני בחירת היזם, ובאופן זה, לאפשר לכם להתנהל נכון אל מול היזם מבלי לוותר על זכויותיכם ותוך הגנה מרבית על מלוא האינטרסים המשותפים לכלל הדיירים.

 

 

Facebook
Twitter
Email
LinkedIn

מאמרים נוספים

עו"ד תמ"א 38 רחובות

עו"ד תמ"א 38 רחובות – חיזוק מבנים מי שאחרי על חיזוק המבנה של בניין ספציפי הם בעלי הדירות – מהצד האחד רשאים בעלי הדירות לממן

קרא עוד »

עו"ד פינוי בינוי בחולון

פרויקט פינוי בינוי הוא פרויקט חשוב ומשמעותי, אשר במידה והוא מתבצע בצורה "חלקה" ובסטנדרטים גבוהים, כל הצדדים יכולים לצאת מורווחים ובתוך כך גם הדיירים. יחד

קרא עוד »

דייר מוגן

1. דייר שהיה זכאי להחזיק בנכס ביום 20.8.1968 שבחוזה השכירות לא צוין במפורש כי חוק הגנת הדייר לא חל עליו. 2. כל בן משפחה שהפך

קרא עוד »

עו"ד פינוי בינוי בלוד

בדומה לערים רבות אחרות, גם בלוד, פועלים על מנת לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית ובין היתר גם פרויקטים של פינוי בינוי. רק לאחרונה אושר בתהליך

קרא עוד »

לבדיקת התכנות פרויקט

נא השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן