תביעה בדיני משפחה המחייבת מעורבות של עורך דין מקרקעין

תביעה בדיני משפחה המחייבת מעורבות של עורך דין מקרקעין

דיני משפחה מקיפים מגוון רחב של סוגיות משפטיות, מגירושין ומשמורת ילדים ועד לאימוץ וירושה. במקרים מסוימים, נושאים אלו יכולים להיות כרוכים גם בבעלות על נדל"ן ונכס, מה שעלול לסבך את ההליך המשפטי.

במאמר זה נדון בתביעה בתחום דיני המשפחה המחייבת מעורבות של עורך דין מקרקעין

המקרה

כיום זוג עוברים גירושים לאחר 10 שנות נישואים. בבעלותם בית משותף שרכשו במהלך נישואיהם, ויש להם גם שני ילדים משותפים. הבעל גר בבית מאז שהזוג נפרד, אבל האישה שילמה את חלקה במשכנתא.

במסגרת הליך הגירושין, האישה מבקשת להסיר את בעלה מהבית ולמכור אותו כדי שיוכלו לחלק את התמורה. עם זאת, הבעל מסרב לעזוב את הבית וטוען שיש לו זכות להישאר שם.

במקרה זה, שני הצדדים ידרשו מעורבות של עורך דין מקרקעין שיסייע להם לנווט את ההליך המשפטי.

תפקידו של עורך דין מקרקעין

במקרה כזה, עורך דין מקרקעין יכול לספק הכוונה ותמיכה שלא תסולא בפז לשני הצדדים. להלן כמה מהדרכים בהן עורך דין מקרקעין יכול לסייע בסוג זה של תביעות דיני משפחה:

בעלות על נכס:

עורך דין מקרקעין יכול לסייע בבירור הבעלות על הנכס ולקבוע את הזכויות והחובות של כל צד.

בעיות בעלות:

עורך דין מקרקעין יכול לחקור כל נושא כותרת שעלול להשפיע על מכירת הנכס, כגון שעבודים או פסקי דין.

מכירת הנכס:

במידה והצדדים מסכימים למכור את הנכס, עורך דין מקרקעין יכול לסייע במכירה, לרבות ניהול משא ומתן על תנאי המכירה והכנת המסמכים המשפטיים הדרושים.

פינוי:

אם צד אחד מסרב לעזוב את הנכס, עורך דין מקרקעין יכול לסייע בהליך הפינוי, לרבות הגשת המסמכים המשפטיים הדרושים וייצוג לקוחו בבית המשפט.

מימון מחדש:

אם צד אחד מעוניין לשמור על הנכס, עורך דין מקרקעין יכול לסייע בהליך המימון מחדש, לרבות ניהול משא ומתן על תנאי המימון והכנת המסמכים המשפטיים הדרושים.

משרד עו"ד יוזוק מלכין ושות' מקרקעין

יוזוק מלכין ושות' הינו משרד עורכי דין מקרקעין המתמחה במתן שירותים משפטיים לעסקאות מקרקעין בישראל. יש להם ידע וניסיון רב בכל היבטי דיני המקרקעין, לרבות תיקי דיני משפחה הכוללים מקרקעין ובעלות על נכס.

צוות עורכי הדין המנוסים שלהם מספק תמיכה משפטית מקיפה ללקוחות, לרבות סקירת חוזים, חיפושי כותרת, בדיקת נאותות ושירותי סגירה. הם מתגאים במתן שירות אישי ויעיל כדי להבטיח שלקוחותיהם יקבלו את התוצאה הטובה ביותר עבור עסקת הנדל"ן שלהם.

לסיכום,

תיקי דיני משפחה הכוללים בעלות על מקרקעין ורכוש עלולים להיות מסובכים ומלחיצים. במצבים אלו, מעורבות של עורך דין מקרקעין יכולה לספק תמיכה והכוונה שלא תסולא בפז לשני הצדדים.
משרד עורכי דין יוזוק מלכין ושות' מקרקעין הינו משרד עורכי דין מהימן ומנוסה, המתמחה בדיני מקרקעין ויכול להעניק את הליווי המשפטי הנדרש בתיקים מסוג זה של דיני משפחה.

Facebook
Twitter
Email
LinkedIn

מאמרים נוספים

עו"ד פינוי בינוי באשדוד

פינוי בינוי באשדוד – בחירת עורך דין מקרקעין לעסקת פינוי בינוי באשדוד בשנים האחרונות, אנו עדים לתנופה אדירה של פרויקטים מסוג "פינוי בינוי", אך מה

קרא עוד »

עו"ד תמ"א 38 באשדוד

עו"ד תמ"א 38 באשדוד אפשרויות הבניה אם החלטתם לצאת אל הדרך ולחתום על תחילתו של פרויקט כדאי שתכירו את זכויות הבנייה להם אתם זכאים מכוח

קרא עוד »

לבדיקת התכנות פרויקט

נא השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן