עורך דין פינוי בינוי בתל אביב - יוזוק מלכין ושות

עו"ד פינוי בינוי בתל אביב

פינוי בינוי בתל אביב מהווה כאחת מתוכנית ההתחדשות העירונית – כאשר,  בעיר תל אביב – יפו ההתחדשות העירונית החלה כבר בשנת 1961.

מיותר לציין, שברבות השנים יצאו אל הפועל ברחבי העיר (ובעיקר בשכונותיה הישנות) לא מעט פרויקטים שכאלו וביניהם גם מספר פרויקטים של פינוי בינוי.

בחירת עורך דין פינוי בינוי בתל אביב

יזוק מלכין שות’ משרד עו"ד פינוי בינוי בתל אביב מוביל המעניק שירותים משפטיים הן למשכירים והן לשוכרים.

אנו עורך דין הפינוי המועדף עבור משכירים, שוכרים ובעלי נכסים שצריכים לפנות או לפנות שוכר. יש לנו ניסיון בכל סוגי הפינוי, ממסחר ועד למגורים. אנו מספקים ייעוץ חינם כמו גם ייעוץ משפטי חינם על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את ההחלטה הטובה ביותר.

אנו מציעים מגוון רחב של שירותים לרבות:

– הליכי פינוי

– הליכי פינוי דיירים

– הליכי פינוי מסחריים

– הליכי פינוי מגורים

– זכויות וחובות דייר

– ליווי וייצוג דיירים

אנו מוכרים כאחד המשרדים המובילים כבר יותר מ-10 שנה, ועורכי הדין שלנו מומחים בתחומם. ההצלחה שלנו היא בזכות הקשר ההדוק שלנו עם לקוחותינו ואיכות העבודה שלנו.

חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין פינוי בינוי בתל אביב המתמחה בתחום - יוזוק מלכין ושות

ליווי עסקאות התחדשות עירונית בתל אביב

התחדשות עירונית היא תהליך של שינוי של אזור עירוני או עיר שעברו דעיכה משמעותית, נטישה או הזנחה.

עו"ד פינוי בינוי בתל אביב מתמחה בליווי עסקאות התחדשות עירונית. עסקאות התחדשות עירונית הן לרוב מורכבות ודורשות מומחיות משפטית רבה כדי להבטיח שהן עומדות בכל הסטנדרטים הקבועים בחוק.

עסקאות התחדשות עירונית עוסקות בשימושי קרקע, ייעוד ופיתוח מחדש. התהליך ממושך ודורש משאבים רבים כדי לוודא שהוא יעבור בצורה חלקה. עו"ד פינוי בינוי בתל אביב מסייע בהקשר זה בכך שהוא מבטיח את השלמת העסקה כחוק.

פרויקטים

פרויקטים של פינוי בינוי מתבססים על הריסת המבנה הישן (לרוב, מדובר במספר בניינים קרובים) ובנייה של בניין חדש במקומו (ושוב, לרוב מדובר במספר בניינים).

מדובר ללא ספר בפרויקט אשר יכול להישמע כמבטיח עבור הדיירים, אשר בסיום הפרויקט, עתידים לקבל מפתח לדירה חדשה, גדולה ויקרה יותר.

יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שפרויקט זה טומן בחובו גם לא מעט אתגרים – כאשר, לרוב יחלפו לא מעט שנים עד שהפרויקט יושלם והדיירים יצטרכו לצאת בתקופה זאת למגורים בשכירות חיצונית (אשר אמורה להיות ממומנת על ידי היזם).

התהליך

מעבר לכך, התהליך כולל גם לא מעט בירוקרטיה ובמקרים רבים, אף יעלה הצורך לנהל מאבק מול שכנים אשר מסרבים לתת אישור לפרויקט.

מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה להכניס כבר בשלב מקדים לפרויקט עורך דין מתמחה בפינוי בינוי, על מנת שזה ייעץ, ילווה וייצג את הדיירים לכל אורך הפרויקט – על שלביו השונים.

כאמור, פרויקט פינוי בנוי יכול לטמון בחובו דרך חתחתים לא פשוטה – אבל, זאת דרך אשר שווה את התוצאה, כי בסיומה הדיירים עתידים ליהנות בדירה בעלת שווי שהינו גבוה משמעותית מזה של הדירה הנוכחית (ובעיר כמו תל אביב, מדובר ברווח גבוה במיוחד).

בשביל שהתהליך יתבצע על הצד הטוב ביותר האפשרי, ההמלצה היא לבחור בתבונה את אותו עו"ד פינוי בינוי בתל אביב ולוודא שהוא מתמחה באופן פרטני בליווי וייצוג לקוחות בפרויקטים מהסוג הזה.

אולי יעניין אתכםבחירת מפקח לפיקוח עבודות במסגרת תמ"א 38

Facebook
Twitter
Email
LinkedIn

מאמרים נוספים

עו"ד תמ"א 38 רחובות

עו"ד תמ"א 38 רחובות – חיזוק מבנים מי שאחרי על חיזוק המבנה של בניין ספציפי הם בעלי הדירות – מהצד האחד רשאים בעלי הדירות לממן

קרא עוד »
Call Now Button דילוג לתוכן