עורך דין תמא 38 בחולון - יוזוק מלכים ושות

עו"ד תמ"א 38 בחולון

כיצד מאתרים עו"ד תמ"א 38 בחולון

על מנת לאתר עו"ד תמ"א 38 בחולון, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים מהותיים ובין היתר ניסיונם של עורכי הדין בניהול פרויקט תמ"א. לניסיון של עורכי הדין יש את היכולת להגן על בעלי הדירות מתחילת הדרך ועד התוצאות המיוחלות. ככל ולעורך הדין ניסיון רב יותר, סביר כי הוא התמודד בעברו אל מול סיטואציות רבות ומגוונות, כך שהסיכוי שיפתיעו אותו עם סוגיות חדשות הוא קלוש ועל כן יכולת ההגנה שלו על הדיירים היא גבוהה ומשמעותית מאלו שמתחילים את דרכם בימים אלו.

בחירת עורך דין תמ"א 38 בחולון

בחירת עורך דין תמ"א 38 בחולון יכולה להיות לכל דייר באופן פרטי ומאידך יכולים (ומהלך זה רצוי), להתאגד כל הדיירים יחד ולשכור לעצמם עורך דין מומחה לתמ"א 38 אחד שייצג אותם בהליך וכזה שישמור על האינטרסים שלהם ובכך יחסכו הדיירים בהוצאות הפרויקט ויחלקו את ההוצאה אולי הגדולה ביותר עבורם בהליך. בחירת עורך דין יכולה להיות בהתאם לחיפוש אותו תבצעו ברשת האינטרנטית לרבות קבלת המלצות ברשתות החברתיות ומאידך אתם יכולים לקבל המלצות אישיות ממכרים/חברים/בני משפחה שיצאו מרוצים מעו"ד בשרותיו הם נעזרו.

נדרשת הסכמה של כל הדיירים לביצוע תמ"א 38?

זו שאלה שעלתה בשנים האחרונות ולא ברור מה צריכה להיות התשובה לשאלה זו. התשובה לשאלה זו תכריע האם יש בעיות ביישום תמ"א 38 או אין.

הבעיה המרכזית בתמ"א 38 היא שהיא מצריכה הסכמה של כל הדיירים, אך ישנם מקרים רבים שלא ניתן לעשות זאת. למשל כשבן משפחה נפטר וחלקו מגיע למי שלא גר בבית. במקרים כאלה אי אפשר לקבל הסכמה מכל הדיירים.

החשוב ביותר הוא למצוא עו"ד מקרקעין מקצועי וכדי שזה יקרה, כדאי להישען על המלצות אשר נטולות אינטרסים שיווקיים, אחרת המקצועיות שלו תוטל בספק. לאחר שקיבלתם לידיכם שמות של עורכי דין, גשו אל הרשת האינטרנטית, הקליקו את שמם והתחילו לחפש מידע שיסייע לכם לגבש עמדה ובין היתר הצלחותיו בפרויקטים מהסוג הזה. עוד כדאי לבקש מספרי טלפון ולשוחח עם לקוחות עבר ולקבל מהם חוות דעת. אם אין לכם שמות ספציפיים של עורכי דין, הקליקו במנוע החיפוש את הביטוי " עו"ד תמ"א 38 בחולון " ולעינכם יחשפו תוצאות של עורכי הדין שיכולים לשמש אתכם בהווה ובעתיד גם יחד.

Facebook
Twitter
Email
LinkedIn

מאמרים נוספים

שימוש חורג בנכס

במסגרת הסדרתם של תכנון ובנייה בישראל, שימוש חורג הוא שימוש בקרקע או במבנה לא למטרה שהוגדרה לו בתוכנית בניין עיר ו/או בהיתר שניתן כדין. לדוגמא:

קרא עוד »

תביעות ליקוי בניה

ליקויי בנייה הם בעיה נפוצה בעולם המודרני. הם יכולים להיות כל דבר, החל מסדקים בקירות, לקילוף צבע, או אפילו חיווט פגום. לליקויים אלו יכולה להיות

קרא עוד »

עו"ד פינוי בינוי בלוד

בדומה לערים רבות אחרות, גם בלוד, פועלים על מנת לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית ובין היתר גם פרויקטים של פינוי בינוי. רק לאחרונה אושר בתהליך

קרא עוד »

עו"ד תמ"א 38 תל אביב

עו"ד תמ"א 38 תל אביב בעיות אופציונאליות חשוב לקחת בחשבון כי עלולות להתרחש בעיות ולהתגלות ליקויים במהלך הדרך ועל כן חשוב מאוד לקחת בחשבון את

קרא עוד »
Call Now Button דילוג לתוכן