מתחם האלף בראשון לציון - יוזוק מלכין ושות

מתחם האלף בראשון לציון

מהו מתחם האלף?

בחלקה המערבי של העיר ראשון לציון הוקם מתחם המסחר הגדול ביותר בישראל, מתחם בהיקף של למעלה מ-100 דונם המתוכנן להקמת בנייני משרדים, מסחר, מגורים, תעסוקה ומתחמי בילוי.

במתחם מחזיקים בעלים פרטיים ובעלים ציבוריים. חברות רבות בחרו למקם את משרדיהם במתחם האלף בראשון לציון – לאור יתרונותיו הרבים ובהן נגישות (תכנון תוואי הרכבת הקלה, סמיכות לכביש איילון, ותחנת הרכבת הרגילה), מיקום במרכז הארץ עם נוף פתוח ובקרבת חופה של ראשון לציון.

תכנית מתחם האלף בראשון לציון היא תכנית בניין עיר שאושרה לאחרונה. התכנית חלה על שלושה מגרשים בעיר ראשון לציון, חלקה אחת מצויה בצידו המערבי של כביש 4, ושתי חלקות מצויות בצדו המזרחי של כביש 4. תכנית מתחם האלף בראשון לציון תהיה פיתוח מעורב שימושים עם אזורי מגורים, מסחר ותעשייה. יהיו שלושה מגדלים שגובהם כולם מעל 200 מטר עם 12 בניינים נוספים שגובהם מעל 50 מטר.

מגוון הנכסים לרכישה במתחם האלף

כיום באזור מתחם האלף בראשון לציון ניתן להשקיע במגוון רחב של עסקאות ובהן: מגרשים לבניית מגדלי משרדים ו/או מגורים, יחידות קרקע במסגרת קבוצות רכישה/משקיעים לשם ביצוע עצמי משותף, דירות למגורים, משרדים ושטחי מסחר רבים.

ביצוע עסקה במתחם האלף

משרדנו מלווה החל מיום תחילת מסחר הקרקעות במתחם האלף, עשרות רבות של רוכשים המבצעים שלל עסקאות במתחם בכל שנה ומשכך צברנו ניסיון רב בכל הדרוש למתן ליווי משפטי עמוק ומלא לכל סוגי העסקאות המתבצעות במתחם. במקרים רבים חיברנו מספר לקוחות אשר ביצעו בצוותא רכישה של קומת משרדים תוך חלוקה פנימית והסכם שיתוף בגין שטחים משותפים בקומה.

משרד עורכי דין מקרקעין בראשון לציון יוזוק מלכין ושות' יעניק לכם ליווי משפטי מלא לצורך ביצוע עסקה בטוחה וכמובן ליווי וסיוע מלא בקבלת מימון בנקאי לביצוע העסקה.

בטרם סגירת עסקת רכישה של דירה או שטח משרדי במתחם 1000 בראשון לציון, הנכם מוזמנים לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ וליווי משפטי מלא בעסקה.

Facebook
Twitter
Email
LinkedIn

מאמרים נוספים

עו"ד פינוי בינוי רחובות

עיריית רחובות מעודדת פרויקטים להתחדשות עירונית בעיר רחובות ובתוך כך גם פרויקטים של פינוי בינוי. למעשה, בימים אלו, תכנית פינוי בינוי בשכונת קריית משה קורם

קרא עוד »

עו"ד פינוי בינוי בלוד

בדומה לערים רבות אחרות, גם בלוד, פועלים על מנת לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית ובין היתר גם פרויקטים של פינוי בינוי. רק לאחרונה אושר בתהליך

קרא עוד »

עו"ד תמ"א 38 באשדוד

עו"ד תמ"א 38 באשדוד אפשרויות הבניה אם החלטתם לצאת אל הדרך ולחתום על תחילתו של פרויקט כדאי שתכירו את זכויות הבנייה להם אתם זכאים מכוח

קרא עוד »

לבדיקת התכנות פרויקט

נא השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן